اگر یک زن خانه‌دار هستید و شغل دیگری ندارید، می‌توانید به راحتی کسب و کارهای خانگی را شروع کنید و از این مشاغل خانگی برای زنان الهام بگیرید و با سرمایه کم درآمد زیاد داشته باشید. در اینجا ۶ بهترین مشاغل خانگی برای زنان که می‌توانید همین حالا با کمترین میزان سرمایه گذاری شروع کنید به شما معرفی می‌شوند.

۱. نگهداری کودک

احتمالا راحت‌ترین و بهترین مشاغل خانگی برای زنان در حوزه‌ی نگهداری از کودکان باشد. شما برای مشتریان‌تان یعنی همسایه‌ها آماده‌ی خدمت می‌شوید. کودکانی که در کنار شما می‌مانند احساس راحتی می‌کنند چون در یک محیط آشنا مانده‌اند.

برای به راه انداختن چنین کسب و کاری به یک ناحیه‌ی مجزا از خانه‌تان نیاز دارید و می‌توانید با ارائه‌ی خوراکی‌های مختصر سالم و دیگر چیزها به کودکان و گرفتن هزینه‌ بابت آن‌ها از والدین درآمد اصلی‌تان را افزایش دهید.

۲. درست کردن شمع‌های معطر و فروش آن‌ها

شمع‌های معطر شمع‌های معمولی نیستند و اگر که هنر درست کردن شمع‌های معطر با کیفیت را بلد باشید می‌توانید بابت آن‌ها پاداش بگیرید. از آمازون گرفته تا تامین کننده‌های شمع‌های معطر کوچک، بازار بزرگی برای این نوع کسب و کار وجود دارد. اگر می‌خواهید نحوه‌ی درست کردن شمع‌های معطر را یاد بگیرید، می‌توانید به راحتی منابع بسیاری در اینترنت بیابید یا حتی یک تامین کننده یا هنرمند پیدا کنید تا این هنر را به شما یاد بدهد.

اگر آماده‌ی سرمایه‌گذاری کمی از وقت‌تان بابت یادگیری ساخت شمع‌های معطر هستید پس بی‌درنگ و با جدیت شروع کنید.

۳. تدریس در منزل

تدریس آنلاین در منزل در حال افزایش است و دانشجویان هندی از درس دادن به دانش‌آموزان بریتانیایی واقعا پول به دست می‌آورند. اگر در بعضی از موضوعات مثل ریاضیات یا حتی انگلیسی تبهر دارید، می‌توانید به راحتی مبلغ خوبی به دست آورید. وب‌گاه‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند اسم شما را به عنوان یک متخصص در فهرست‌شان بیاورند و شما می‌توانید دوره‌های آموزشی خودتان را که آمادگی‌اش را دارید ارائه دهید.

موضوعات تخصصی پول بیشتری نصیب‌تان می‌کنند بنابراین اگر در موضوعی تبهر ندارید، ابتدا، با برداشتن دوره‌های آموزشی آنلاین خودتان را تقویت کنید و سپس می‌توانید تدریس خصوصی در منزل را شروع و به عنوان یک متخصص در سایت‌هایی مثل Udemy.com کار کنید.

۴. به عنوان حسابدار کار کنید

حسابداری هنوز سودآورترین شغلی است که می‌توانید در حالی که تمام مدت در خانه می‌مانید آن را بر عهده بگیرید. کسب و کارهای کوچک به منظور برآوردن الزامات مالیاتی لازم است که صورت‌های مالی‌شان را تهیه کنند. اگر کار ثبت داده‌ها را بلد باشید و از آنجایی که بسیاری از کسب و کارها برای تحلیل داده‌های‌شان مستلزم کار با برنامه‌ی اکسل هستند، سود و منفعت شما می‌تواند به شدت افزایش پیدا کند.

اگر در MS Excel تبهر ندارید، می‌توانید به راحتی به عنوان یک مشاور مالیاتی کار کنید و خدمات خود را ارائه دهید. مشاوره‌ی مالیاتی را می‌توان به راحتی از طریق یک طرح و سیستم خانگی انجام داد. اما، ممکن است برای شکار مشتریان بیشتر مجبور باشید از خانه بیرون بروید. بهترین شیوه این است که به شکار کسب و کارهای همسایگان‌تان بروید و خدمات‌تان را به آن‌ها ارائه دهید.

۵. اجاره و فروش لباس‌های عروسی

حتی اگر طراح خوبی برای لباس‌های عروسی نیستید، کسب و کار فروش یا اجاره‌ی لباس‌های عروسی را می‌توان به راحتی در منزل انجام داد. تمام آنچه نیاز دارید یک حس کسب و کار خوب است و کمی دانش درباره‌ی بازار.

شما می‌توانید به راحتی از بین همسایگان یا از طریق مشارکت در فعالیت‌‌های اجتماعی مشتریان خود را به دست بیاورید. زنان بسیاری خدمات پوشاک دست‌ساز را به قیمت بالاتر از قیمت بازار(premium prices) می‌فروشند و کسب و کار را از منزل خود مدیریت می‌کنند. این کسب و کار برای شروع کمتر از ۱۰۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت و اگر از راه اندازی یک کسب و کار رسمی اجتناب کنید و وکیل و حسابدار استخدام نکنید هزینه‌ها کمتر هم خواهد شد. در آغاز این کسب و کار را ساده نگه دارید و بعدا می‌توانید در مسیر تبدیل شدن به برترین زن کاسب در محله خود قدم بردارید.

۶. درس‌های رانندگی آنلاین

اگر از ارتباط اینترنتی خوبی برخوردار هستید و آنقدر احساس اعتماد به نفس دارید که جلوی رایانه بنشینید و از اسکایپ استفاده کنید، به راحتی می‌توانید قسمت‌های نظری درس‌های رانندگی را به هر کسی یاد بدهید. خدمات آنلاین بسیاری وجود دارند که کلاس‌های رانندگی آنلاین ارائه می‌دهند، بخصوص آموزش کلاس‌های نظری.

درس‌های رانندگی آنلاین می‌توانند تکرار شوند چون بسیاری از داوطلبان بار اول موفق به گذراندن این امتحان نمی‌شوند، پس دست به دعا شوید!

پول در آوردن به طریق آنلاین آسانتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید و حتی اگر یک زن خانه‌دار باشید یا در خانه مشغول مراقبت از فرزندان‌تان باشید می‌توانید به راحتی شغل‌های خانگی را برای کسب درآمد و کمک به اقتصاد زندگی خانوادگی‌تان انجام بدهید.