اگر به دنبال آشنایی با خانواده قدرتمند و بزرگ ترامپ و ۳ همسرش هستید این مطلب را از دست ندهید. دونالد ترامپ که در بهت و ناباوری میلیون ها امریکایی و بسیاری افراد دیگر در سراسر دنیا با اختلاف زیادی رییس جمهور امریکا شد بعد از موفقیت‌های طولانی و بی‌شمارش به عنوان غول املاک و مستغلات و هم‌چنین یک شخصیت تلویزیونی، حالا ارد کاخ سفید می شود و قدرت امریکا را در دست می گیرد. با ما همراه باشید.

شاید در مسیر رسیدن به نامزدی حزب، به‌دست آوردن بیش‌تر این عناوین و توجهات از جانب ترامپ اصلا جای تعجب نداشته باشد – زیرا خانواده‌ی وی از جنگ جهانی اول تاکنون همواره به عنوان یک نهاد قدرتمند در امریکا شناخته می‌شوند.

فرد ترامپ، بعد از مرگ‌اش میراثی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار به جای گذاشت، و فرزند خلف‌اش این ثروت را افزایش داد. به ادعای دونالد ترامپ، ثروت وی بیش از ۱۰ میلیارد دلار است.

اینفوگرافی یا داده‌نمای زیر خانواده‌ی بزرگ و گسترده‌ی ترامپ را به تصویر می‌کشد؛ این خانواده شامل ۵ فرزند از ۳ همسر است. بیش‌تر اعضای این خانواده – که شامل ایوانکا و تیفانی، به عنوان دخترها، و هم‌چنین دونالد جونیور و اریک، به عنوان پسرهای دونالد ترامپ هستند – در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان سخنرانی کردند.