تشخیص کارایی یک ایده با استفاده از "تست مامان"!       

کتاب تست مامان در مورد گفت و گو و هنر ارتباط برقرار کردن است. این کتاب به شما یاد می دهد که چطور یک گفت و گو را ایجاد کنیم و از آن اطلاعات مورد نظر خود را بدون اینکه از هدف اصلی گفت و گو فاصله بگیریم،دریافت کنیم.

ابتدای کار قسمتی از کتاب را با هم بخوانیم.

مردم می‌گن نباید از مامان‌تون بپرسین که ایده‌تون خوبه یا نه. آره یه جورایی درست می‌گن ولی اونایی که این حرف رو می‌زنن نکته‌ی اصلیِ ماجرا رو متوجه نشدن. شما در واقع نباید ازهیچ کس درباره‌ی خوب یا بد بودنِ ایده‌تون سوال کنین. حداقل نه با این کلمات.

در کل این سوال، سوالِ درستی نیست و هر کسی رو تشویق می‌کنه که تا حدی تو جواب‌اش دروغ بگه.

هیچ کس وظیفه نداره حقیقت رو به ما نشون بده. این وظیفه‌ی ماست که پیداش کنیم و روشِ رسیدن به حقیقت پرسیدنِ سوال‌های مناسبه.

تستِ مامان یه سری قانونِ ساده‌، برای طراحیِ سوال‌های مناسب و خوبه؛ سوال‌هایی که حتی تو جوابشون مامانا هم نتونن بِهِمون دروغ بگن، چه برسه به مشتری‌ها.

همه ما میدونیم صحبت با مشتری یکی از مهارت های اساسی برای توسعه‌ و جذب مشتری است. همه‌ما می دونیم که باید با مشتری صحبت کنیم ولی انگار هیچ کس حاضر نیست اعتراف کنه که صحبت با مشتری کارِ سختیه .
این کتاب قراره بهتون نشون بده که چطور می تونین این کار رو بهتر انجام بدین و کجای کار ممکنه اشتباه کنین. این کتاب یه راهنمایِ سریع و کاربردیه که جلوی اتلافِ وقت و پول و حتی سکته‌ی قلبی ناشی از شکست رو می گیره و باعث افزایش کارایی ایده تون میشه.

خواندن این کتاب برای هر کارآفرین و هر مدیری یکی از واجبات است. سراسر کتاب شامل نکته ها و فوت های گوزه گری است که برای هر کارآفرینی جذاب است.

اگر قبلا هم تجربه گفت و گو در مورد ایده ها را داشتید جذابیت این کتاب برای شما دوچندان است. شما بعد از به کار بردن ایده‌های این کتاب در گفت و گو به راحتی می توانید تفاوت را با گذشته احساس کنید.

امیدوارم بعد از مطالعه این مطلب نسبت به تهیه کتاب اقدام کنید و خواندن آن لذت ببرید و تجربه کسب کنید.