مشاوره راه اندازی کار


متن پرسش 1398/01/20
سلام با سرمایه ۴۰ میلیون چه کاری رو میشه راه اندازی کرد در تهران

پاسخ مشاور 1398/01/22

سلام و درود بر شما.
برای 40 میلیون سرمایه گزینه هی محدودی را در راه اندازی کسب و کار خواهید داشت. پیشنهاد می کنیم که به شراکت با افراد دیگر بپردازی تا هم به سرمایه بالاتری دست یابید و هم نیروی کاری بیشتری در اختیار داشته باشید. برای راه اندازی کسب و کار ابتدا باید به تجربه و یا دانش خود توجه داشته باشید که در چه زمینه ای مهارت دارید. در مرحله دوم بازاریابی اجمالی را به عمل آورید که برای کاری می خواهید راه اندازی نمایید چه محیطی مناسب تر است. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب ۲۰ ایده کسب و کار کوچک پرسود را در مجله شغل نت مطالعه بفرمایید.
موفق باشید



مشاوره شغلی تلفنی
پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره تخصصی، از مشاوره تلفنی شغل نت استفاده نمایید
طراحی سایت کسب و کار
اگر هنوز برای کسب و کارتان وب سایتی طراحی نکرده اید، این کار را به تیم با تجربه شغل نت بسپارید طراحی سایت
مشاوره روانشناسی رایگان
اگر نیاز به مشاوره خانواده، فردی و یا زوج درمانی دارید این فرصت را از دست ندهید. مشاوره روانشناسی
حمایت مالی
پاسخ این مشاوره برای شما مفید بود؟ در صورت تمایل می توانید با پرداخت تنها 10000 تومان از تیم شغل نت حمایت کنید حمایت مالی
برچسب ها
مشاوره کسب و کار کارآفرینی و درآمدزایی ایده های کسب و کار کوچک و پر سود
مشاوره های مرتبط
نوافرینی
سلام ما یه سری دوست هستیم ک میخوایم یه ون سیار رو به عنوان یه کافه بچرخونیم هزینه اولیه اشم با هم میزاریم تقریبا پنج نفریم میخواستم ببینم بنظرتون چقد جواب میگیریم؟

نحوه ی ثبت موسسه و اطلاع از انواع موسسات و مدل های آنها
سلام وقت بخیر من میخواستم ببینم چند نوع موسسه داریم و مراحل و هزینه های ثبتش به چه صورت هست و چقدر زمان میبرد . و اینکه کار ما خدمات به افراد هست و نمیخواهیم درگیر مالیات و بیمه باشیم آبا باید به صورت موسسه ثبت کنیم؟ میشه راهنمایی کنید ممنونم

انتخاب شغل
سلام، من50سالمه، والان مغازه ای دارم که در یکطرف ان سوبر مارکت و در طرف دیگر ساندویچ می فروشم، اکنون به دلیل درامد بایین می خواهم هر دوی ان ها را جمع کنم، اکنون 60میلیون سرمایه دارم و در روستایی جفت شهر زندگی می کنم، به نظر شما چه شغلی برای خود ایجاد کنم،؟؟

کسب و کار
سلام وقتتون بخیر .من میخوام ی مغازه بزنم ولی نمیدونم چه مغازه ای بزنم که درآمد داشته باشه توی این بازار امروزی.اگه لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم.از کار تولیدی و فروش هم خوشم میاد.ولی مغازه ای که داریم داخل شهره.

راهنمایی در خصوص انتخاب دو شغل مورد نظر
با سلام. می خواهم کار آزادی راه اندازی کنم.فروش ظروف یکبار مصرف و خیاطی مد نظرم می باشد.در اولی هیچ مهارتی ندارم ولی برادرم ۱۳ سال در این حرفه است و با رهن مغازه ۷۰ میلیونی میخواهد.مدرک خیاطی شلوار دوزی مردانه دارم اما نیاز هست ۲ یا ۳ ماهی جایی ظرافت ها رو یاد بگیرم و حدود ۴۰ میلیون سرمایه میخواهد ا ...

دریافت ایده
با سلام و احترامبدنبال ایده ای خوب جهت راه اندازی کسب و کار هستملطفا راهنمائی فرمائیدبا تشکر

مشاوره کسب و کار
یک دفتر کار داریم می خوایم کاری رو شروع کنیم چه پیشنهادی دارید

سرمایه گذاری در طلا
سلام وقت بخیر اگر قیمت ۵ میلیارد تومان طلای آبشده داشته باشی و در طول سال به آن دست نزنی به طور مثال بر اساس تجربه شما از بازار طلا و شرایط اقتصادی ایران حداقل و حداکثر این ۵ میلیارد در پایان یکسال چقدر سود (چند میلیارد) خواهد داشت لطفا رقمی را بفرمایید با تشکر از تیم شغل نت.

یافتن کار
دنبال کاره بازاری هستم که وارد بازار کار بشم

راه اندازی کافه بازی
سلام وقتتون بخیر میخواستم در خصوص راه اندازی یک کافه بازی به من مشاوره بدید و من رو راهنمایی کنید