فقط کارآفرینان موفق از پس این ۱۰ چالش احساسی بر می آیند

کارآفرینان موفق فقط می توانند از پس چالش های احساسی برآیند که موضوع این نوشتار است.  کارآفرینان در راه‌شان با موانعی مبارزه می‌کنند که فقط عده‌ی کمی قادر به درک آن هستند. دوستان، خانواده، و کارمندان دید و چشم‌اندازی از این موانع سر راه آنها ندارند.

کارآفرینان از یک سری از تجربه‌های کمیاب بهره‌مند هستند. قطعا جاده‌ی پیشرفت و موفقیت برای خیلی‌ها مشترک و باز  است. ولی در صدر قرار گرفتن قواعد و مسئولیت‌های خودش را دارد.

کارآفرینان محرم اسرار مجموعه‌ای از تجارب نادر هستند. بازتاب‌ها و پیامدهای خوب و بد بزرگی در پس هر اقدام آنان وجود دارد. موانع زیادی وجود دارد که فقط کسی که در راس اجرای امور است با آنها روبه‌رو است. شکوه واقعی برآمدن از پس این موانع و چالش‌ها و نیز قسمت کردن موفقیت با کسانی است که به شما کمک کردند به قله برسید. این فهرست را با آنها به اشتراک بگذارید تا گرفتاری‌های شما را درک کنند و بفهمند که از صمیم قلب از حمایت آنها قدردانی می‌کنید.

۱. عاقبت مبهم.

کارآفرینان موفق کار متفاوتی انجام می‌دهند. بعضی‌ها، مثل ماسک یا زاکربرگ، استانداردهای قدیمی را به شدت نقض می‌کنند. بعضی دیگر فقط از رقبا بهتر عمل می‌کنند. در هر دو مورد، احتمالا روش آنها جدید و متفاوت از دیگران است. این یعنی آنها دقیقا نمی‌دانند چه باید بکنند و هر روز را به پیدا کردن راه در انبوهی از مه می‌گذرانند.