اگر به دنبال موفقیت در کسب و کار و میلیاردر شدن در جوانی هستید، آیا می‌دانید چه چیزهایی باید بکارید تا بتوانید در آینده محصول خوبی از آن برداشت کنید؟

البته در برنامه‌ریزی و مدیریتِ پول نقد، قوانین سفت و سختی وجود دارد: با کسب و کارهای کوچک شروع کنید، پول‌تان را پس‌انداز کنید و درآمدتان را در یکی از حساب‌های بانکی‌تان بریزید و آن را حتی‌الامکان خرج نکنید.

و همیشه به خاطر بسپارید، برای تاثیر گذاشتن بر دیگران، نیازی به کالاهای گران‌قیمت و زرق‌و‌برق‌دار نیست. برای سرمایه‌گذاری‌های جدید از سود دارایی‌های‌تان استفاده کنید – بیش‌تر مطالعه کنید، به دوره‌های آموزشی بروید، مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید، و به همایش‌ها و رویدادهایی بروید که بتوانید در آن‌جا با آدم‌های هم‌فکرتان ملاقات کنید. آن‌چه یاد می‌گیرید و هر فردی که با وی آشنا می‌شوید، می‌تواند در آینده کمک‌های زیادی به شما بکند.

برای یافتن مطالب بیش‌تر راجع به این‌که برای میلیاردر شدن چگونه باید بزرگ فکر کنید و ریسک‌‌های حساب‌شده بکنید، داده‌نمای زیر را که توسط تحریریه بازده با بهره گیری از آرای وب‌گاه‌های اینترپرنر و بیزینس‌اینسایدر ترجمه و آماده شده است مطالعه کنید.