کسب درآمد بیشتر، دغدغه‌ی بسیاری از ما است. راه هایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در کنار شغل اصلی‌تان برای کسب درآمد اضافه کمک بگیرید.
به لطف اینترنت، راه‌های زیادی برای کسب درآمد جانبی در منزل ایجاد شده است. در حقیقت کسب درآمد در محیط خانه، بدون توجه به اینکه کجا زندگی می‌کنید، بسیار آسان‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. مطمئناً زمانی که به دنبال درآمد‌ جانبی هستید، چاره‌ای نمی‌بینید به‌جز اینکه به دنبال مؤسسات کاریابی یا آموزش‌های آنلاین بگردید که همه‌جا تبلیغات آن‌ها به چشم می‌خورد.
امروزه، ده ها میلیون دلار از طریق انبوهی از فعالیت های قانونی در حال تبادل هستند. در اینجا، چهار راه را برای کسب درآمد آنلاین که نیازی به صرف زمان زیاد و کاهش برنامه های روزمره ندارند، به شما معرفی خواهیم کرد.

1- همکاری در فروش


"همکاری در فروش" این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید از طریق فروش محصولات یا ارائه خدمات سایر شرکت ها، کمیسیون خوبی را دریافت کنید. فروشندگان آنلاین، برای شما یک وب سایت همکاری در فروش تدارک می بینند و پشتیبانی بازاریابی را نیز به عهده می گیرند و تمام کاری که شما باید انجام بدهید، این است که محصولات یا خدمات شرکت مد نظر را به وسیله ی لینک در شبکه های اجتماعی، موتور های جستجوگر و در حالت ایده آل، در وب سایت خود معرفی و تبلیغ کنید.

2- بازاریابی تلفنی کنید، از خونه خودتون


بازاریاب های تلفنی، همان افرادی هستند که باید به لیستی از مشتری های احتمالی زنگ بزنند و محصول شرکت را جهت خرید به آنها پیشنهاد دهند. بعضی از شرکت ها میخواهند شما از خود شرکت این کار را انجام دهید اما اگر بتوانید متقاعدشان کنید که این کار را به خانه ببرید ! عالی میشود… تو خونه خودتون میشینید و فقط زنگ میزنید و تلفنی محصولات شرکت را میفروشید و از محصولاتی که اصلا خودتون تولید نکردید، فقط فروختید، سود می برید !

3- راه اندازی یک کانال تلگرام


پس از راه اندازی کانال باید تولید محتوا را شروع کنید. محتوای بامزه و خنده دار معمولا چیزهایی هستند که مردم دوست دارند.
محتوای سرگرم کننده راحت ترین گزینه هستند. پس از اینکه محتوا تولید کردید، آنرا به صورت زمانبندی برای اعضای کانال تون در کانال قرار میدید و پس از افزایش اعضای کانال، از کانال های دیگه پول میگیرید تا براشون توی کانال خودتون تبلیغ کنید. خب، بیایید محاسبه کنیم درآمد احتمالی شما چقدر میتونه باشه؟
شما اگر روزی 3 تبلیغ به مبلغ هر تبلیغ 35 هزار تومان در کانال تون قرار بدید، ماهیانه بیش از 3 میلیون تومان درآمد خواهید داشت… برای یک شغل پاره وقت خوب نیست؟ عالیه !

4- وبلاگ و یا وب سایت تجاری خود را راه اندازی کنید


از وب سایت خود برای اشتراک گذاری سرگرمی ها، نظرات و علاقه مندی های خود با دیگران استفاده کنید و از صفحه ی خود برای برقراری ارتباط با مردم بهره ببرید. با انجام این کار، شما در موقعیتی قرار می گیرید که بتوانید از طریق جذب آگهی آنلاین (به عنوان مثال گوگل ادوردز)، همکاری در فروش (توضیح کامل در پاراگراف بعدی) و همچنین از طریق لیست کاربران، یک درآمد ثابت برای خود ایجاد کنید.